Go to Brand 2020 – strzał w dziesiątkę GRUPY4

10 dofinansowanych projektów i ponad 3 mln PLN wsparcia dla klientów GRUPY4 Fundusze Europejskie.

22 czerwca 2020 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła szóstą edycję konkursu „Go to Brand”. Mikro, małe i średnie firmy wybrane do dofinansowania otrzymają łącznie prawie 327 mln zł na promocję swoich marek na rynkach zagranicznych. Dla GRUPY4 był to już piąty udział w konkursie Go to Brand, który kończy się uzupełnieniem przez nasz Zespół dotychczasowych osiągnięć o kolejnych 10 dofinansowanych projektów o łącznej sumie dotacji ponad 3 mln PLN. We wszystkich dotychczasowych edycjach pozyskaliśmy w konkursie Go to Brand już ponad 13 mln PLN w 50 projektach!

„Mimo, że była to kolejna już edycja znanego konkursu, ilość zmian w dokumentacji była dosyć znacząca. Między innymi z tego względu, już po ogłoszeniu konkursu podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu się w mniejszą liczbę projektów aniżeli w poprzedniej edycji, w której pozyskaliśmy dotację na realizację aż 21 projektów” – zauważa Tomasz Berchiet, Członek Zarządu w GRUPA4 Fundusze Europejskie. „Nasz Zespół, kolejny już raz pokazał, że potrafi dostosować się do zmieniających się warunków i zapewnić jakość, do której przyzwyczailiśmy naszych klientów i która - co najważniejsze – gwarantuje sukces” – dodaje Tomasz Berchiet.

Szósta edycja programu była rekordową zarówno pod względem liczby złożonych, jak i liczby pozytywnie ocenionych projektów. Swoje projekty w konkursie Go to Brand zgłosiło 1575 firm, czyli o 180 więcej niż w 2019 r. Wsparcie na promocję swoich wyrobów i usług na rynkach zagranicznych otrzyma natomiast 1117 z nich.

„Wiele polskich firm wyróżniających się pod względem jakości produktów i usług czeka na swoją szansę na zagranicznych rynkach. Wierzę, że z pomocą dotacji upowszechnienie polskich marek będzie łatwiejsze, a rozpoznawalność firm za granicą jeszcze większa” – powiedziała Minister Funduszy i Polityki Regionalnej Małgorzata Jarosińska-Jedynak, w oficjalnym komunikacie PARP, podsumowującym wyniki tegorocznej edycji konkursu.

Klienci GRUPY4 będę realizować swoje projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w Branżowych Programach Promocji, które charakteryzują się wysokim potencjałem konkurencyjnym i innowacyjnym, związane m.in. z budową i wykańczaniem budowli, modą polską, czy branżą meblarską. Dzięki dotacji z PARP niektórzy ponownie a niektórzy po raz pierwszy pokażą światu swoje produkty i usługi na rynkach perspektywicznych w: ZEA, USA, Japonii, Niemczech, Anglii, Hiszpanii, Francji, Nowej Zelandii, Holandii, Brazylii, Meksyku czy Rosji.

„Świat za chwilę zobaczy i usłyszy o pięknych sukniach ślubnych, biżuterii, wyrobach tekstylnych i ubrankach dla dzieci, wyrobach galanteryjnych, nowoczesnych maszynach, urządzeniach i rozwiązaniach dla branży budowlanej a także meblach z marmuru, drewna i stali, oferowanych przez naszych Klientów i przekona się o ich przewagach konkurencyjnych, tak jak i my się przekonaliśmy podczas pracy nad dokumentacją aplikacyjną” – powiedział Jakub Woźniak, Członek Zarządu w GRUPA4 Fundusze Europejskie.

Dofinansowanie unijne wesprze udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych a także dodatkowe działania promocyjne oraz umożliwi sfinansowanie kosztów usługi doradczej, dzięki której Beneficjenci działania Go to Brand zyskują wiedzę, jak wypromować swoją firmę za granicą.

Wszystkim Państwu, którzy nam zaufali życzymy powodzenia na nowych rynkach perspektywicznych a wszystkich Państwa, którzy szukają sprawdzonego partnera do pozyskania dotacji unijnej zapraszamy do współpracy.

25 czerwca 2020 r.