Już trzeci rok z rzędu GRUPA4 pomaga naszym klientom zdobywać rynki zagraniczne w konkursie Go to Brand.
Szczęśliwą liczbą okazuje się dla nas 9 - w tym roku, podobnie jak w zeszłorocznej edycji konkursu pozyskaliśmy dotację dla dziewięciu projektów.
21 sierpnia 2018 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła wyniki konkursu w ramach Poddziałania 3.3.3. - Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand, Program Operacyjny Inteligentny Rozwój (konkurs nr 4 rok 2018).
Go to Brand wspiera promocję marek produktowych (zarówno wyrobów, jak i usług), które mają szansę stać się rozpoznawalne na rynkach zagranicznych. Mikro-, mali i średni przedsiębiorcy mogli ubiegać się nawet o 850 tysięcy PLN na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych.
9 zwycięskich projektów, które przygotowała GRUPA4 Fundusze Europejskie na łączną wartość 3,7 mln PLN będzie realizowanych w ramach branż o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym, takich jak: budowa i wykańczanie budowli, części samochodowe i lotnicze, maszyny i urządzenia, moda polska, IT/ICT oraz branża meblarska.
Nasi klienci będą rozwijać swoją markę na rynkach perspektywicznych w USA, Chinach, Rosji, ZEA oraz Kazachstanie.
Życzymy powodzenia!
23 sierpnia 2018 r.